torsdag 12 mars 2009

jaha då var det torsdag,härligt snart helg...ja just det,barnens helg.
Hade tänkt att springa på lite loppis men icke. Gustav har
handbollscup i Forshaga hela dagen och Hampus har innebandy
match i stan.Och där ska ja stå i kiosken,kan man klona sig på ett par
dagar tror ni???Näpp ingen kiosk någon annan snäll förälder får ta
det.Nä jag ska inte klaga, innan man vet ordet av är dom utflugna o
behöver inte mamma (så mycket iallafall)
Visar nu min lattjolajban låda, där har jag ALLT som behövs när man
ska pyssla. Sambon behöver hela garaget men jag får nöja mig med
lilla.
hejdå på er alla och gå ut och hör på lite fågelkvitter


1 kommentar:

  1. Hej1 En sådan "latjo lajban" låda ska jag nog också ta och skaffa mig... bra tips. Här är det mesta utspritt lite här och där...
    Ska ta mig ut i solen snart. Funderar på en tur till Marieberg kika efter lite vårblommor och låta sig inspireras....
    Kram Lotta!

    SvaraRadera