lördag 21 mars 2009

Hej alla glada bloggare! Tack för kommentarerna. Det är jättekul.
Idag Lördag så var det dax att jobba igen. Tänk om man fick va så här
lat som min katt Sune är,en riktigt fet kastrerad hankatt.
Ikväll ska jag nog bänka mig till Robinson.äta kräft o räkgryta med
färsk pasta,det ska bli gott. Fast jag är som dom kallar mig
"feskarhustru" äter vi alldeles för dåligt med fisk,men den här veckan har
vi ätit fisk 2ggr (herregud man kan ju bli smart).
Ha en trevlig lördag o heja färjestad Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Vilken fin och gosig katt. En katt sprider hemtrevnad och ett lugn. Vi har inget husdjur men funderar på om vi ska skaffa något. Barnen vill ha en hund. Man vill ju att barnen ska få växa upp med ett husdjur. Gott med räk och kräftgryta. Är det Hagagårds recept. Själv ska vi äta räktoast. Ha en trevlig lördagkväll. Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Låter gott! Att vara fiskarhustru skulle för mig vara perfekt älskar fisk, men så är jag smart också... hi hi.
    Katten så fet och go ut så där härligt avslappnad härligt. Man skulle behöva ta efter katten kanske och ligga på rygg lite oftare, får jag fundera på...
    Ha en bra kväll varm kram!!

    SvaraRadera