söndag 29 mars 2009

Hejsan!
Herregud va det var längesen ja bloggade,man får verkligen abstinens.
Jag har varit på kurs torsdag o fredag på Selma Spa,HÄRLIGT!
Vilket ställe,äntligen fick man ut något från fack avgiften ha ha. Alltså ja har varit på fack kurs. Är arbetsplatsombud på mitt arbete,kursen var iallafall mkt bra.
Visar här mina gamla apoteksflaskor som jag köpte på loppis någon gång.Apropå loppis hann ja inte ta min vanliga runda i lördags men däremot var jag utanför stan där kyrkan hade annons om att det skulle vara loppis.Annonsen måste ha kostat mer än hela loppiset. Nä alltså inget att ha, stor besvikelse.
Ha nu en mysig söndag alla bloggare
Kram Anna

5 kommentarer:

  1. Hej!Fina flaskor dom är värdefulla!!
    Gud så härligt att lägga in sig på spa...Det skulle jag behöva...Rena själen..mågott..äta gott..Ibland är det inte så dumt att vara lite facklig?? hA EN BRA SÖNDAG DU MED KRAM:hELEN

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Hoppas att du har haft det bra på selma, det låter det ju som! Flaskorna är jättefina! Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Det är en del som har det bra.... spa & allt..
    Här får vi jobba & slita.. Vi ses i morgon.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara flaskor! Var rädd om dem! Selma spa låter helt underbart! Jag har bra varit på Hasseludden spa. Skulle så gärna vilja åka till Selma, men tycker det blir lite för lång resa för oss. Men det ser såå underbart ut då man kollar på deras hemsida.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Vilken lyx du har haft,Selma Spa är fint och skönt att komma iväg till den miljön. Man ska ta tillfällena när de ges. Hasseluden skulle jag också vilja åka till. Gillar också dina gamla apoteksflaskor, de är fina och värdefulla.
    Ha en bra vecka!
    Kram Susanne

    SvaraRadera