torsdag 9 juli 2009

kattungen Svea




Hej på er alla goa bloggare!
Det blir långt mellan varven så här i sommartider,men eftersom det ska regna hela dagen så passar jag på att göra ett inlägg.
Vi har skaffat en kattunge! Hon heter Svea och är jätte go´.Vi har alltid haft två katter,men våran Sara blev sjuk i våras så vi var tvungen att ta bort henne.Våran andra katt Sune var sådär road av att få en ny katt kompis först,men nu går det jättebra.
I sommar har våran familj varit i Stockholm,Gröna lund,hotell och sprungit lite överallt.Badat mycket,och bara haft en lugn och skön semester.På tisdag börjar ja jobba igen,det går alldeles för fort. Ha en bra dag kram Anna

3 kommentarer:

  1. Hej Anna! Skönt med semester eller hur!? Det låter som om du också har haft en härlig semester. Jag har tre veckor kvar efter den här. Idag passar vi på att köra skräp när det ändå regnar. vi har också skaffat en kattunge. Det är som att få en liten igen. Iniesta heter han. Pojkarna i familjen var Barcelona fans. Vi är ju Manchester United fans, så min man tyckte att han skulle heta Scoles. Min mamma tyckte Gösta för det andra var så svårt att säga. Vad äter eran kattunge?. Vår äter Torrfoder som är för juniorer. Jag köpte även gelemat för juniorer, men det vill han inte ha. Vi låter maten stå framme och fyller på när det tar slut. Hur gör ni? Jag kan ingenting om katter, tror du det är någon ide att fostra,för jag gillar inte när han är på diskbänk, river på soffan...Vi har köpt en klösbräda som jag tycker han kan lära sig att riva på. Hiii,det är fullt upp, han vill till och med att man sitter hos honom när han går på toa och äter. Dumt dock att vänja honom vid det. Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Åh så söt katt! Ja Österlen dit skulle man kunna flytta. Jo vi gjorde ett besök på cafe annorlund mums vad gott det var. Ha det gott! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Vilken söt kisse! Det är väl underbart med kattungar! Jag är också sugen på en liten kisse, men min man har sagt NEJ. Han tycker det räcker med fyra katter... Kram Stina

    SvaraRadera