söndag 12 juli 2009

Äntligen uppehåll


Hejsan!
Idag har det äntligen varit uppehåll efter allt regn,ja blir så rastlös när det regnar.
Tur man har lite projekt som man kan greja med inne. Min arbetskamrat Lotta köpte en tallrikshylla på loppis åt mig för ett tag sedan,den var ganska lång men ja tänkte att den går att korta av.Sagt och gjort ,detta har ja pysslat med när regnet har öst ner.Jag fick måla den också för ja ville ha den i den "ovanliga" färgen
VIT.
Idag när ja skjutsade Gurra till en kompis,som var i sin stuga en liten bit utanför stan,såg ja att det finns så mycket blåbär i skogen,ja ska nog ta med mig "La familia" och plocka imorgon.
Ha en bra Kväll Kram Anna

4 kommentarer:

  1. Hej Anna! Fin tallrikshylla. Gillade den charmiga saxen, loppisfynd? Är det gamla krokar som ligger överst? Idag passade jag på att gå lite i skogen medan min man sprang.Jag kikade efter gula trattkantareller och fann en påse. Dessa stekte jag upp i smör och gjorde goda varma smörgåsar.Mums!Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du tittade in till mig så jag hittade dig =)Lycka till i tävlingen! Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Hej fin tallrikshylla! Ja, sonen och jag var ute i skogen opch plockade blåbär idag. Sen gick vi hem och gjorde paj det var underbart gott. Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!
    Nu är vi hemma från vår härliga Italienresa med några kompisar bl.a Åsa i Nylyckan med man. Ni har också varit ute och farit ser jag.
    Gulliga katter i förra inlägget och fin tallrikshylla, ska måla min snart, idag målade jag en stol och en pedistal.
    Nu ska jag ta tag i bloggandet igen efter tre veckors uppehåll.
    Ha det gott!
    Kram Susanne

    SvaraRadera