måndag 25 maj 2009

Jaha då var det Måndag igen,helgerna går så fort och man vill göra så mycket,man är överallt och rotar.Min son Hampus hade ju loppis med sin klass i lördags,det gick bra.Dom fick in 4900 kr till sin skolresa ,ja det blev ju lite sympatiköp hem oxå,en synth som min minsta grabb la beslag på. Ja ja 50 kr,och då fick besökarna lite underhållningsmusik oxå(ha ha).Idag har jag lagt in gurka efter
fyra årstiders recept,ska bli spännande att smaka om en stund.Idag skiner solen i Karlstad men ICKE i Kristinehamn,dimm moln som täcker hela himlen så typiskt.Ska ändå iväg o jobba så det går väl bra ändå,men jag vill ha VÄRME.Ha det nu så gött alla inspirerande bloggvänner
kram Anna

6 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Vad gött med heminlagd gurka, får nog också ta och prova att lägga in lite till helgen kanske.
    Kram Lotta.

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Gud vad huslig du är! Du får ta med dig gubben någon dag & fika :-)
    Går du över på schemat 1 juni?
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad gott det ser ut. Får prova det till sommarluncherna. Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Jag la också in gurkan för ett tag sedan. Det är dags att göra ny, min man älskade den... Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Det receptet tänkte jag också prova, lät gott.
    Vad bra att ha loppis och få in pengar till skolresa, då får familjerna rensa lite också. Min dotters klass bakade en del och stod och sålde på stan ibland.
    Ha en fin vecka!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Loppis är kul att ordna min son hade egen liten loppis på gården i söndags. Inte så många kunder men han hade i alla fall kul! Inlagd gurka låter smaskigt! Kram Malin

    SvaraRadera