fredag 22 maj 2009



Hej alla goa bloggare!!
Äntligen är man ledig helgen,tänk att bara få slappa o greja i trädgården(in my dreams)
Hampus ska ha loppis med sin klass,klart att mamsen ställer upp,sedan är det fotbolls match i lesjöfors JIPPIE!!.
Men men han vill ha med mig iallafall,det känns bra.
Tänk idag hände något ganska
oväntat,min sambo hade varit på en loppis runda och kom hem med saker till MIG!!! Jag blev jätteglad(Han är att go ändå ha ha)
Två silverfat,en triett kakburk och en gammal väckar klocka som är så härligt shabby
Ha en bra kväll kram Anna.

5 kommentarer:

  1. Godkväll i stugan!
    Vilken sambo du har, trevligt med överraskningar.
    Kram Lotta!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Härlig sambo du har som kommer hem med så fina loppisfynd!!

    Ha en skön helg,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Tack för titten o din kommentar hos mig! Sån kakburk har jag också!!! Nu ska jag kolla vidare hos dig. Ha de gott/Agnetha

    SvaraRadera
  4. Vad kul, Anna!
    Det skulle aldrig hända mig, jag är glad att min smabo gillar att laga mat och fixa med annat hemma...
    Jag har också en liknande kakburk, med cremefärgat, grönt och rött.
    Ha en mysig ledig helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. God kväll i stugan!! Vad kul med överaskningar... Kakburken gillade jag..
    Ha en bra kväll kram/Helen

    SvaraRadera